понеділок, 7 травня 2018 р.

VIPускники

Ось так, в один момент діти стають дорослими. Поки що завдяки наряду, зачісці, макіяжу. Але це вже перший крок в доросле життя. І яким воно буде, залежить від нас, дорослих.
Наталочка Терещенко почувається благословенною разом із Сергеєм Олексеенком та 8 others.
Я буду дуже довго збирати себе по частинам після закінчення сезону VIPускники. Тому що півроку працювати з їх душами, з їх очима, посмішками... Як потім без цього? Як потім не бачитися щомісяця, не сміятися над жартами усім разом, як? Іноді мені здається, що закінчення бути не може. Але декілька днів тому була фотосесія, через 2 тижні (рівно через 2 тижні) випускний показ, а на початку червня останній день, коли вони - наші VIP-персони - приїзжають до нас. Звичайно, я поїду до них на випускний, щоб просто спостерігати за тим, як вони роблять свій перший крок.
Іноді мені здається, що не ми їх вчимо, а вони - нас. Вони - такі як є. А ми не ставимо ярликів, ми просто їх пізнаємо. А вони - крок за кроком розкриваються.
Тоді на фотосесії мені хотілося б кожного знімати і знімати, фотографувати їх емоції, очі, посмішки, але, на жаль, роль організатора не дозволяє повністю займатися лише фото.
Ні, я не пишаюся ними. Як можна пишатися тим, що є найкращим? Я затамовую подих, коли бачу їх.
В самісінькому серці. Назавжди.
П.С. За фото дякую Oksana Zinchenko

Немає коментарів:

Дописати коментар