понеділок, 30 травня 2016 р.

Про день народження Вулика

Учора ми святкували. Несамовито, але в рамках пристойності))). Бо ж свято було дитяче. День народження дитячого клубу «Вулик Ідей» . Це там, де Дана в нас із величезним задоволенням розивається вже ось чотири роки. З яким танцює, вчить англійську і німецьку, сидить у позі лотоса, грає в театр і завдяки якому вже вміє читати і писати. Отакий клуб розумних дітей в нас є, правду каже назва)))
Свято було таке насичене і яскраве, що я навіть коли вирішила заснути – не змогла. Тобто змогла, але не вся. Мені все в голові лунали якісь промови, я передивлялась танці, пила каву, брала участь у лотереї, комусь палко дякувала – одним словом, подумки я святкувала ще доооовго після того, як всі розійшлись. Отака я хвора людина))) Зараз я розумію, що треба було просто тою радістю і тим захватом з кимось поділитись – і мене б попустило. Але – на то вона і «умная мисля», шоби прийти «апосля». Короче, поділюсь сьогодні. Бо ще актуально)) А ви дивіться і заздріть вже чи шо)) Бо реально то дуже круто було. Такий захід масштабний, така організація класна, так все продумано і з душею! Не часто бачиш отаке свято, шоб не «заради галочки», а для дітей, батьків і всіх зацікавлених.
Одним словом, я у захваті.
Дякую колективу «Вулика Ідей» і голосно кричу: МО-ЛОД-ЦІ!!!!

Ольга Змієвська




Немає коментарів:

Дописати коментар