неділю, 23 жовтня 2011 р.

Cценарій Свята Урожаю

Ведуча: Добрий день, діти, погляньте навкруги: який в нас гарний, прикрашений: зал. А чому це так?
Діти відповідають: ми прийшли на Свято урожаю
Ведуча: Так! А коли воно буває, свято урожаю? Влітку (ні!), можливо зимою (ні!, восени!). Так, звичайно восени, бо тільки осінь є такою гарною, різнокольоровою та багатою на подарунки. А які ж подарунки приносить нам осінь? (фрукти, овочі, ягоди). Так, вірно! А зараз давайте покличемо осінь, можливо вона і для нас приготувала подарунки.
Всі кличуть осінь. Входить Осінь. 

Осінь (в руках – зелені листики): Добрий день, діти! Які ж ви гарні та красиві! Мені так хочеться подарувати вам свої маленькі подарунки – різнокольорові листочки. Але ж я так к вам поспішала, що загубила свій чарівний пензлик, яким треба розфарбовувати листочки. Ви допоможете мені його знайти?
Діти: так!
Осінь: Добре, дякую! Ось мій чарівний лісовий лабіринт. Щоб знайти мій пензлик треба пройти по лабіринту та позаглядати всюди, де ж він подівся!

Лабіринт. Діти знаходять пензлик під однією з подушок чи в трубі. Приносять пензлик Осені.
Осінь: Дякую вам. (махає пензликом. Достає з-під своєї накидки різнокольорові листики) Ось я ї розфарбувала всі листочки. Тримайте мої подарунки (роздає кожній дитині по два листочки).
Танець з листочками 

Осінь: А зараз я хочу, щоб ми з вами нашими листочками прикрасили осіннє дерево, адже вони такі гарні восени!
Творчість: діти наклеюють на основу свої листочки. 
Ведуча: Дякуємо тобі, Осінь, за твої подарунки та за такий прекрасний танець. Ми теж приготували для тебе подарунок: ми запрошуємо тебе на святковий овочевий ярмарок. Це наша тобі вдячність за твою щедрість та доброту.

Осінь: Ярмарок? А що таке ярмарок? Я і не знаю!
 Діти відповідають: на ярмарку продають овочі, фрукти, а ще там багато ігор та веселощів.
Осінь: О! веселощі я люблю! Дякую! А що потрібно для ярмарку?

Ведуча: для ярмарку нам потрібно зібрати урожай! Давайте зберемо овочі для ярмарку!
Конкурс для старших «Посади та збери урожай» (дві команди, перший учасник біжить копає ямку, другий кладе зерно, третій закопує, четвертий поливає, п’ятий викопує урожай, всі разом збирають овочі). Конкурс для молодших (два ігрових поля з пінопласту з городом, спочатку треба посадити-вставити, а потім викопати-вийняти овочі).
Ведуча: Ось і добре! Овочі в нас вже є для ярмарку. Тепер треба зібрати ще й фрукти.
Осінь: Я більш за все люблю яблука та виноград. Допоможете мені їх зібрати?
Діти: так! 

Конкурс «Збери яблука» (на велике дерево потрібно повісити, а потім зняти яблука на крючках).
Конкурс «Збери виноград» (на пальці висять надувні кульки на ниточках, дорослі держать високо їх, потрібно дострибнути та відірвати кульки).

Ведуча: Тепер в нас вже є й фрукти. Що ж іще потрібно нам для ярмарку?

Осінь: А я ще приношу багато грибів. Можна їх брати на ярмарок? (Діти: так!) У грибів є шапочка, а ви носите восени шапки? (Діти: так!)
Пісня «Шапочка» (шапочка грибна)
Ведуча: А тепер – мерщій гриби збирати! 
Дітям видають корзинки, вони під музику бігають по залу та збирають гриби.
Осінь: Ой, дивіться – що це? Це ж туча налетіла, сусідка моя в гості до нас завітала! Ховаймося під парасолькою!
Діти ховаються під парасолькою (грає музика – виходять та танцюють, крапає дощ - ховаються). 
Виходить Осінь з парасолькою з чарівними крапельками-цукерками.

Осінь: Ось і дощ закінчився. До побачення сусідка, скоро побачимося! Адже восени тучі з дощем – наші часті гості. А на згадку про себе вони вам залишили чарівні крапельки-цукерочки.
Діти зривають кожен по цукерці собі.

Осінь: Ну що ж, овочі, фрукти, гриби ми зібрали, навіть крапельки чарівні позривали.  Можна вже на ярмарок їхати?
Ведуча: Ні! Треба ще наші товари у мішки покласти!
Конкурс у мішках. Дві команди, діти стрибають наввипередки у мішках. Потім у мішки кладуть овочі, фрукти.

Осінь: Ну добре, вже зовсім зібралися. Поїхали?
Ведуча: Ні, Осінь, нажаль, ні. Немає в нас возу, щоб всі товари довезти. Давайте всі разом віз зробимо!
Театр-експромт разом з дорослими. Троє дорослих стають на карачки, по боках стають четверо дітей з колесами в руках, один сідає наверх, інші стають спереду – вони коні. На спини складаємо також мішки з овочами. Вся конструкція під музику намагається двигатися по залі. 

Ведуча: Ось ми і приїхали на ярмарок! Тут завжди весело і радісно!
Ззаду виносять і ставлять стіл. На стіл викладають овочі і фрукти.
Осінній танець.
Ведуча: А ще на ярмарку є багато видовищ, як-то атракціони і лялькові вистави. А ви хочете переглянути осінню лялькову виставу? (Діти – так!)
ЛЯЛЬКОВА ВИСТАВА 
Ведуча: Ну, що ж, Осінь, а зараз я тебе і доточок запрошує почастувати на нашому ярмарку справжнім осіннім короваєм.
Стільці ставлять навкруги столу, всі їдять коровай.

Фотографії зі свята тут і тут

Немає коментарів:

Дописати коментар