середу, 15 березня 2017 р.

Танці з батьками

День другий! Ще більше батьків, ще щасливіші діти і я)
Сьогодні було спекотно) тепер знаю, що розтяжку всі люблять, тягнулися із задоволенням та весело)
Отже, покроково! Я ж не можу всі групи узагальнити)
17:00. Мами налаштовані на роботу. Стараються і у них... звичайно виходить! Бігали, стрибали, тягнулися і все з посмішкою! 
18:00. Чемпіони! Нас було багато, навіть більше ніж у понеділок! Було 3! тата, які дуууже старалися! Ну, а матусі не відставали і деякі з них виявилися гнучкими) Урок був веселий і безпосереднім. Легко все проходило і хотілося весь час посміхатися і жартувати)
19:00. Пройшло все спокійно, врівноважено і радісно. Але така спокійна радість. Відчувалася серйозність батьків, вони прийшли вчитися) мами й тато не лякалися складних завдань і все змогли відтворити​.
P.S. Проект вартий втілення. Я хочу ще! Мої емоції не описати словами! Тепер я знаю, що надихають не тільки діти, а й дорослі! Дякую всім хто не побоявся, в кого був час і прийшов. Вони змогли! Ви - найкращий приклад для ваших дітей!
























Немає коментарів:

Дописати коментар