понеділок, 8 липня 2013 р.

Игротека ко Дню семьи, любви и верности

8 липня, в День пам’яті святих Петра та Февронії, День сім’ї, любові та вірності Православний центр розвитку сім’ї «Сім’я в радість» при Духовно-просвітницькому центрі на честь Воскресіння Христового спільно із Синодальним відділом у справах сім’ї Української Православної Церкви провів святкову акцію в підтримку сім’ї Моя сім’я – моя фортеця».
Розпочалось свято молебном у храмі Всіх Святих комплексу будівництва Кафедрального собору на честь Воскресіння Христового.
Володимир Шинкарук, автор-виконавець, лауреат вітчизняних та міжнародних конкурсів, проспівав власні пісні з циклу про сім ю.
Після концерту свято продовжувалось майстер-класами з живопису та вироблення іграшок, а також іграми з аніматором – бджілкою Маєю.




А між тим було чаювання, перегляд мультфільмів та виготовлення аплікації-ромашки – символу сім'ї та вірності у фойє галереї: кожний з присутніх мав можливість вирізати пелюстку ромашки і написати на ній, що на його думку є родина.
Акція в підтримку сім’ї «Моя сім’я – моя фортеця» підготовлена Синодальним відділом у справах сім’ї УПЦ та Православним центром розвитку сім’ї «Сім’я в радість» при Духовно-просвітницькому центрі Кафедрального Собору на честь Воскресіння Христового. Дякуємо усім, хто долучився до підготовки свята: Молодіжній громадській організації "Вулик ідей", яка надала прекрасних аніматорів, мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва, майстриням Калініченко Оксані – головному адміністратору Козинського будинку культури, яка провела майстер-клас із виготовлення іграшки та Олесі Сілаковій – художниці, ведучій майстер-класів з живопису, а також нашим незмінним волонтерам.

Посилання на статтю тут.


Немає коментарів:

Дописати коментар